Fii alert! Prinde newsletterul

Ideea

Înaintea ideii stă motivul.

Motivul este că nu mai avem timp nici să facem mişcare, dar nici să ne gândim înainte de a mânca ba pe săturate, ba pe apucate şi nu e nimeni în preajmă să ne oprească.

Aşa că un grup de companii din industria alimentară şi a băuturilor răcoritoare, membre ale IAA, alături de CNA au avut ideea "Programului pentru un stil de viaţă sănătos", o campanie de durată, care să ne atragă atenţia asupra mâncării consumate în exces şi a sportului practicat în minus, o campanie care să vina cu alternative sănătoase, la îndemâna tuturor, pentru un stil de viaţă echilibrat, cu puţin din fiecare şi multă mişcare.

Cine sunt
companiile susţinătoare?

Agrana România, Coca-Cola România, Hochland România, Kraft Foods România, Mars România, Nestle România, Unilever South Central Europe s-au hotărât să ofere consumatorilor un program educaţional care să-i ajute să ducă un stil de viaţă sănătos prin sfaturi pentru a avea o alimentaţie echilibrată şi modalităţi prin care pot introduce activitatea fizică în programul zilnic.

Cine este IAA?

International Advertising Association România are rolul de a promova în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii, să protejeze şi să promoveze libertatea discursului comercial şi a alegerii consumatorului, să ridice standardele comunităţii de marketing şi să promoveze industria românească de publicitate pe plan internaţional.

Cine este CNA?

Consiliul Naţional al Audioviziualului este garant al interesului public şi unică autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale. Misiunea CNA este de a asigura un climat bazat pe liberă exprimare şi responsabilitate faţă de public în domeniul audiovizualului. CNA este o instituţie publică autonomă aflată sub control parlamentar, condusă de un consiliu format din 11 membri.